24 jan. 2018

Snöarbete i ny fin alpacka-sjal

Jep, så har vi då igen en dag när det snöar så in i vassen. Har redan skottat snö två gånger för att jag överhuvudtaget skall kunna öppna ytterdörren. Usch fy, få se hur sonen slipper hem med cykel från skolan på eftermiddagen.. ;). Jobbet blev aningen roligare när jag kunde svepa kring halsen min nya sjal som är stickad av min vän Marina. Den är mjuk som synden och värmde så skönt att jag knappt märkte att det snöade ;). Tusen tack Marina💝.




Försök stå ut i detta urk-väder...
(fast efter detta kommer det väl som utlovat regn och det är betydligt mer urk).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...