21 dec. 2017

21 december - My favorite Christmas songs

Hej, lovade igår att jag skulle spela upp för er några av mina favorit-julsånger. Jag älskar att lyssna på julsånger och tycker om den härligt glada stämning de för med sig. Jag har alltid musik på när jag sitter och jobbar och under hela december har det varit just julmusik som strömmat ur datorns små högtalare. Har letat hela morgonen efter en av mina älsklings cd-skivor som är full med mina favoriter, men hittade den inte. Så jag har febrilt sökt några av dem på Youtube. Hoppas du gillar dem.

Skriv gärna i kommentaren vilken som är din favorit julsång...

Önskar er alla en fin torsdag🎅🎅

Här kommer de.....👇




                                         


                                         


                                          











Alla videon: YouTube

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...