19 dec. 2017

19.december - vi är nästan klara

Inte många dagar kvar, men jag tror att vi är nästan klara. Granen är i sin korg och alla ljusslingor är uppsatta. Tomtarna är framme och julklapparna nästan klara. Har alla kvällar åkt för att handla lite så att det inte blir stressigt och tungt för mitt sjuka knä.
Lite nya juldekorationer har dykt upp hos oss denna jul, små sirliga kransar i vardagsrumsfönstren, tusen små ljusslingor som är så fina men ack så jobbiga att gå omkring och stänga en efter en ;) (men vad gör man nu inte för att det skall vara mysigt).









 Skall även passa på att gratulera min goda vän på födelsedagen,
GRATTIS CATA 💓

Ha en fin tisdag,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...