21 okt. 2017

Produktiva jag

Jag har varit väldigt produktiv de senaste veckorna och har pysslat med både betong, makramé och stickning. Jag är själv riktigt överraskad hur mycket jag hunnit med. Hur som helst så njuter jag av att på pyssla med händerna och att ha mycket på gång. Mina pumpor av betong är klara likaså fatet jag gjutit för ett tag sedan. Idag blev det lite nytt betongarbete på morgonen, saker som eventuellt skall bli julklappar (beroende på hur slutresultatet blir). Började även med ett stickning, benvärmare åt dottern till stallarbetet. Inte så mycket för att hon fryser eller plumsar i snön, utan mer för att hennes skor brukar vara fulla av hö när hon kommer hem som enkelt hamnar i tvättmaskinen eftersom små höstrån är kolossalt svåra att få bort ur sockor.

Vädret visar sig från sin bästa sida i dag. Solen skiner men det är krispigt kallt i luften. Termometern visade i morse - 4 grader men just nu är det +4 grader. Är hundvakt vilket betyder många promenader i det fina höstvädret.





Önskar er alla en skön helg och en mysig kväll med familjen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...