18 okt. 2017

En doft för varje tillfälle

Jag blev så glad när jag tittade in på H&M:s webbshop och fick syn på mängder av verkligen fina ljus i olika burkar. Jag gillar sådana. Att ställa fram doftande burkar är det perfekta sättet att piffa upp vilket rum som helst. Jag älskar goda dofter och tycker om att tända doftljus - olika dofter vid olika sinnesstämningar och vid olika tillfällen.

Först ut är de vackra betongburkarna som finns i tre olika dofter, Sandal Wood Canole, Pine Forest och Mahogny. Dessa brinner 30 timmar och är ett snyggt blickfång fastän de inte hela tiden är tända.  Sedan de fyra glasburkarna med korklock, Clean Cotton, Tomato Blossom, Mahogny och Cinnamon. Underbart vackra burkar som jag direkt kan se i vårt badrum. Lite apotekarfeelis över dem. De har brinntid på hela 70 timmar. Clean Cotton brukar vara en av mina favoriter så den måste jag pröva på. Till sist hittade jag ljus i underbart fina metallburkar. Green Tea & Bergamot och Pine Forest. De brinner 60 timmar. Utöver dessa fanns det många verkligen fina ljus som man kan ställa fram alltid då och då.


Bilder: www.hm.com
Har du redan testat några av dessa? Vilken och vad gillade du den?

Ha en fin onsdag,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...