9 okt. 2017

Lite mys och mycket sjukt knä

God morgon ni alla där ute i bloggvärlden. Regnet fortsätter att ösa ner och det känns rätt så mysigt att börja tända ljus alla kvällar. När det är ruskigt ute känns även en varm bastu lockande och tror vi varit i bastun extra mycket den senaste tiden. Även mitt sjuka artros-knä gillar värmen.  Fick knäet tejpat förra onsdagen och det blev helt supersjukt . Fick ta bort det under helgen för att alls kunna gå. Den värsta smärtan försvann direkt men kan inte alls stöda på det sjuka benet. Jättejobbigt att gå omkring och halta. På onsdagen får jag mitt skoinlägg som borde korrigera åtminstone felställningen på foten och jag hoppas att en del av denna värk har med själva foten att göra.  Även skolan har lidit. Var tvungen att vara borta förra veckans snickeritimmar pga att jag inte kan stå 4½ timme och snickra.. och att snickra sittande är lite svårt. Även bilresorna är mycket påfrestande då de tar relativt länge.




Ha en bra start på den nya veckan som vi har framför oss. I morgon skall jag visa er mitt första klara betong-arbete så kika in i morgon igen.

Kram,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...