10 mars 2017

Idag känns det jobbigt...(gnäll inlägg)

Idag är det verkligen ingen bra fredag. Ingenting blir som jag tänkt mig och just nu känns det hopplöst att få något gjort. Det började redan i går då dagen blev mycket splittrad och jag blev avbruten hela tiden. Kan inte fokusera på det jag borde och det känns som om allt som borde bli gjort blir ogjort. Har en massa saker på gång men jag får liksom inte grepp om dem och tankarna flaxar runt i huvudet och jag känner mig helt rutten.

De senaste dagarna har jag kombinerat mina skrivjobb med Mary Kay party och beställningar och med inredningsprojekt hos kund och har nästan inte hunnit med något annat. Gårdagen var verkligen jobbig och jag åkte hit och dit utan att egentligen göra något vettigt (jo, fick inredningsprojektet i gång vilket var bra). I dag skulle jag ha tid att skriva men alla skrivjobb känns supertråkiga och jag märker att jag bara klickar mig in på diverse internetsidor och helst skulle vilja göra något helt annat. Därför bloggar jag nu lite... ;)


Känns verkligen idag som om tiden bara går och jag bara får inget gjort. Hoppas ni andra har en bättre dag.

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...