12 feb. 2017

Lumene i all sin glans

Trots att jag är fullkomligt galen i alla Mary Kay produkter, kunde jag inte tacka nej till att testa lite finsk Lumene kosmetik. Fick ett paket med diverse läpp produkter och jag gillade dem riktigt bra. Serien som jag provade heter Nordic Seduction och passade mina läppar perfekt.


Produkterna ni ser på bilden är följande: Nordic Seduction Long-lasting lipliner nro 0 (färglös), Nordic Seduction lipgloss Silky Lip nro 1 samt Nordic Seduction Creamy Lipstick Sunny Skies nro 4.
Linern var perfekt när den var färglös. Läpparna fick ett felfritt och snyggt utseende och läppstiftet hölls fint inom de osynliga linjerna. Själva läppstiftet har en vacker röd färg och sitter snyggt och länge på. Det är verkligen creamy och känns skön på läpparna. Läppglanset var den stora favoriten. Nästan ingen färg och massor med glans som glänste längre an andra jag testat. Både läppglanset och stiftet har en ljuvlig doft som påminner lite kanske om caramel...kanske. Gott i varje fall. Blev positivt överraskad av produkterna och kommer att använda dem.

Ha en fin dag idag,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...