8 jan. 2017

Vårt sovrum

Vårt sovrum är allt som oftast ockuperat av ett eller flera barn som gillar att spela tv-spel eller se på tv där. Inte egentligen mig emot- det är bara det att sängen alltid ser ut som om ingen någonsin bäddar där + att det samlas en massa damm i rummet. Vårt sovrum har länge varit ett av rummen jag tycker är väldigt svårt att inreda eftersom där finns både en ful stor television samt diverse spelkonsoler. Rummet är stort och ljust och här skiner solen in så gott som hela eftermiddagen. Har intalat mig själv, att när jag nu jobbar hemifrån, har jag mycket tid att fundera på dessa problem samt göra något åt dem. Tyvärr är fallet inte så då jag knappt för tillfället ens hinner blogga. Det här rummet är i varje fall det första som i vår skall få sig en förnyelse.





 Idag firar vi sonens 21-årsdag. Vi väckte honom med sång och det var ju tur att det va veckoslut så uppsjungningen inte behövde ske kl 07. I morgon inleds skolorna igen efter jullovet och det känns skönt att vardagen igen börjar (för ett tag åtminstone, snart är det sportlov igen) då jag märker att jag inte hinner jobba lika effektivt när familjen är hemma.

Önskar er alla en skön söndag och hoppas ni kikar in i morgon igen, då blir det ett inlägg med före- och-efter-bilder från vårt hem. 
Ha det så bra,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...