22 dec. 2016

Det börjar vara klart

Hej på er alla ! 

Här hos oss börjar det vara så stämningsfullt om kvällarna att man inte vill gå och lägga sig. Tontar uppe hur länge som helst och bara njuter i skenet av stearinljus av tystnaden. I morgon skall vi åka och handla det sista och det kommer att bli det största stressmomentet denna jul . Usch ...



Men annors är allt klart och vi är redo att börja njuta av julen riktigt på allvar. I år verkade det som om julen kom snabbare än tidigare med det kan bara bero på att jag började med julförberedelserna så mycket tidigare än andra jular. Lite julklappar har det kommit under julgranen men dem skall vi morgon föra över till min mamma där vi kommer att fira julafton tillsammans med min lillasyster och hennes familj som bor i Schweitz. Det kommer att bli liv i luckan skall ni veta...  ;)



Tittade just på härliga Selmas resa-julkalendern och jag tror minsann jag blivit julkänslig - jag fick tårar i ögonen när farbror Efraim blev tomten ;)))...snyyft! Så underbar saga att jag hoppas den kommer som julfilm någongång .

Nu önskar jag er en fin torsdag,
Kramar från mej,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...