24 okt. 2016

Lite vinterpyssel på gång

God morgon. En vacka kvar av denna månad, kan inte förstå hur oktobermånad gått så snabbt. November kommer med stormsteg och det betyder även att man snart får börja tänka smått på julen. Själv har jag pysslat lite i helgen och det gjorde att jag fick lite försmak av det här mad jul, för pyssel har starkt med julen att göra- åtminstone för mig. Älskar att pyssla och gärna då att pyssel med återanvänt. Som här på bilden när jag använde gamla böcker. Det blev bl a julgranar och mysiga ljuskoppar. Ännu satt jag inte och drack glögg medan jag pysslade men under nästa pysselstund blir det säkert av. 

IMG_9502.jpg


IMG_9512.jpg

Har ni redan börjat tänka på julen? Var under helgen på Ikea och blev riktigt förvånad att de inte hade sitt hav av julgrejjor framme än. Men jag fick vara med om något jätteskoj där - skall berätta om det i morgon bara jag fått bilderna som jag tog där överförda till datorn.

Have a nice day,

nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...