27 okt. 2016

Favoritkombinationen?

I går ordnade jag ett PartyLite-party här hemma hos oss. Har haft flera gånger inan men denna gång var det lite nytt i konceptet. Normalt står det en massa ljus och dekorationer på bordet men nu fanns det betydligt mindre sådant och i stället fick jag och mina gäster hitta vår egna rätta doftkombination. Man skulle alltså välja två dofter som man gillade och måla dem på ett papper med doftkrita varandra. Sedan dofta. Tanken var alltså att man hittar två dofter som man kunde ha att brinna i hemmet samtidigt för att då få denna speciella doftkombo att sprida sig i hela huset. Spännande med nytt!



pl4.jpg



Min julkombo bestod av Snöig pepparmynta (sött socker och vanilj i ett drömlikt vinterupptåg) 



och Mistel (festlighet med färsk vintertall, gran och järnek, blandad med saftig essens av äpplen)



G73846_PeppermintSnowflake_04.jpgG73844_Mistletoe_04.jpg



Dessutom blev det lite fler ljus så man klarar sig över vintern. Dessa nya 3-veksljus är för övrigt en alldeles superb julklapp..



Hoppa ni har en fin torsdag, trots att det lite kallare vädret övergått till regn.



Kramar,



 



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...