7 sep. 2016

Funderingar om kommande tider

Att studera på sidan av arbetet går bra. Kommer hem efter nio på kvällen och är trött som sjutton men det är så värt det. Trött men lycklig över att jag fått möjlighet att lära mig så mycket mer om detta som alltid varit mitt stora intresse. Efter gårdagens skola har jag nu en rätt så klar vision på hur jag vill jobba med inredning och låg på natten och funderade i kapp med att jag hostade och harklade - flunssa på kommande? Har en tanke om hur mitt liv kanske kunde se ut efter att studierna är slut men det skall jag ännu inte berätta mer om för er för man vet ju aldrig vad som händer. Men kul är det att planera...

Under helgen är det dags för årets Habitare-mässa, någon av er läsare som tänkt gå? Själv skall jag givetvis besöka mässan och suga åt mig ännu mer inspiration och ideér. Vi talade i går om olika inredningsstilar och jag märkte hur låst jag var vid just min egen stil. Tycker att det är viktigt att försöka lära känna (få någon känsla) och även få ideér ur andra inredningstilar. 

DSCN4344.jpg

DSCN4345.jpg

DSCN4349.jpg

Sitter i köket och dricker sista koppen kaffe innan det är dags att åka på jobb. Halsen är sjuk och denna morgon känns lite jobbig. Det står skogsdag på schemat idag så må jag inte senast i skogen piggna till. Önskar er alla en fin torsdag,

nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...