14 sep. 2016

En av mina favoriter

En av mina favoritutställare på Habitare-mässan var Garage (www.myomy.fi). Gillade deras look och hur de var presenterade. Öppet stort stand, mycket fint och intressant att se på och färgkombona som fanns gjorde att jag spenderade en lång stund där inne. Garage säljer mest kläder på webben men nu byggdes det upp en lite specialare till mässan med en massa samarbetsparners bl a Takkamaailma, Plantagen, Kube Design, Menu och Kähler - mycket lyckat och snyggt. Sisustustoimittajat ry valde faktiskt My o my ( Garage) till en av de tre bästa utställarna och det förstår jag verkligen.



garage2.jpg



garage1.jpg



garage3.jpg



garage4.jpg



Besökte du mässan? Vad gillade du bäst detta år?



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...