24 aug. 2016

Älskar svartvita bilder

Älskar svartvita bilder. Skulle kunna tänka mej att slopa alla färgbilder på bloggen och bara köra med svartvita ! När jag läser bloggar är det oftast dessa bilder som faschinerar mig mest och gillar att man ser skuggor och nyanser på ett helt annat sätt än då man tittar på färgbilder. Kanske också även det att då bilden innehåller mycket färger råddar det till helhetsintrycket. Min hjärna får för mycket impulser och det ger en råddig känsla. Har ju väldigt svårt att i inredningen här hemma lägga till färger- mitt öga ( min hjärna?) tycker genast att det blir för bökigt... Väldigt konstigt, för jag älskar ju vackra färger och tycker om dem när jag ser dem hos andra. Lekte i morse med mitt redigeringsprogram och dessa gamla sovrumsbilder blev svartvita. Mitt öga vilar... 



ww.jpg



www.jpg



w.jpg



wwww.jpg



Idag är det ute precis lika grått som på dagens bilder. Skall gå till skogen idag och hoppas få min dagliga färgdos där. 



Tjingeling, ha en fin onsdag,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...