18 juli 2016

Soon and very soon...

God morgon, vilken blå himmel man idag fick vakna upp till. Kan knappt tro att det är sant. Mannen njuter av sin första semesterdag och jag tänker ligga på stranden hela dagen, helt säkert. Först måste jag drömma mig lite bort, närmare bestämt till Grekland och underbara Kreta dit vi snart åker. Har försökt att inte tänka på resan så mycket eftersom min semester tar slut efter den men svårt har det varit eftersom vädret varit så frukansvärt tråkigt - sgs alla dagar. Denna sommar åker vi till ett nytt ställe och ett nytt hotell och det blir ju spännande. Har hört sååå mycket bra om detta hotell, ligger avsides i en liten by och finnarna fullkomligt avgudar det. Hotellet är smockfullt hela säsongen och jag är full av förväntan...



maleme4.jpg



maleme2.jpg



maleme1.jpg



maleme3.jpg



Hotellet ligger helt vid stranden och har allt man kan behöva under sin vistelse där. Stranden är en småstensstrand och dem gillar jag ( ni vet, plocka fina små vita stenar..) men jag tror att vi kommer att vara vid poolen de flesta dagar..Skall bli alldeles ljuvligt att komma till solen...



kreeta1.jpg



Nu skall jag packa strandbagen och åka iväg. Hoppas du har en skön dag - wherever you are,



nimmare.jpg



Bilder lånade från Aurinkomatkat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...