19 juli 2016

Lite DIY-fix på toaletten

Ni kanske minns mitt projekt med hyllan som ramlat ner från sonens vägg och som nu sökte sin plats.Tja, den hittade aldrig sin plats men som vanligt fick jag en ide. Eftersom jag jobbar som Fristående hudvårdskonsult för Mary Kay  har jag en stor mängd hudvårdsprodukter samt kosmetika som jag dagligen använder och testar- och för att ha dem nära till hands vill jag ha dem framme. Därmed behövde jag en större yta för mina grejjer- och det är där hyllan kommer in i bilden. Jag tog bort konsolerna och tog fram lite överbliven dc-fix. Satte fixen ( med namnet "grå trä" ) på den långa och breda hyllan och satte den att ligga på tvättmaskinen. Hyllan är just rätt längd och ger mig nu utrymme för alla mina grejjer...



wc4.jpg



wc5.jpg



wc3.jpg



wc2.jpg



wc1.jpg



Där fick hyllan sitt nya liv och när jag inte längre vill ha den där har jag färdigt en snygg grå trä-hylla att placera någon annanstans. 



Nu skall jag strax packa dagens strandkass och bara njuta av dagen,



nimmare.jpg



PS! Om ni vill pröva på / beställa mer av dessa fantastiska Mary Kay- produkter eller ordna en trevlig hudvårdskväll med 3-4 gäster,  ta kontakt genom att registrera er på min hemsida så tar jag kontakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...