23 maj 2016

Konfirmationsdag

I går firade vi yngsta barnets konfirmation. Vilken härlig dag det blev. Kyrkan var nästan fullsatt och det var en fin stund för de tre konfirmanderna och deras släktingar. Här hemma hade konfirmationskaffet förberetts väl och pga förra veckans stressiga schema hade jag som tur bett om hjälp med bakningen. Min snälla mamma hade gjort en alldeles underbart god smörgåstårta och min väns dotter Jannika hade bakat en fantastisk jordgubbskaka som slank ner så där bara. Efteråt blev det alltså konfirmationskaffe här hemma hos oss och trots att solen inte längre sken på vår terrass kunde vi alla sitta ute då det ändå var rätt så varmt. 15-åringen trivdes och lät sig fotograferas fastän det kanske inte precis är det bästa en 15-åring vet...



konfirmation.jpg



Jag vill tacka alla er som deltog i firandet och även er alla som kom ihåg sonen på konfirmationsdagen.



Kram till er alla,



nimmare.jpg



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...