12 maj 2016

I Love my Mary Kay

Hejsan! Sticker mej in för att berätta hur mycket jag älskar mina Mary Kay-produkter. Har börjat jobba som Fristående Hudvårdskonsult och jag är helt kär i mina Mary Kay- produkter. Har alltid haft en relativt jobbig hud, lite på fetare sidan men ändå jätte torr. Det är säkert många som känner igen sig- man prövar olika hudvårdsprodukter men inga är riktigt bra så man bestämmer sig för att fortsätta med Erioil i ansiktet !! Nå, så har det lite varit med mig för det har visat sig att jag ibland har svårt att tåla produkterna som finns i butiken och det har gjort att jag inte heller vågat pröva. Men nu har jag då ett helt nytt hudvårdsprogram. Och det funkkar såå bra. Använder Mary Kay Timewise Miracle Set  (klick) som innehåller 3 in 1 Cleaner som rengör, exfolierar och fräschar upp i ett enda steg, Day Solution  som innehåller lugnande peptider och blockerar skadliga UVA/UVB-strålar / Night Solution som innehåller inkapslade vitaminer och antioxidanter samt kollagestärkande peptider (som gör linjer och rynkor mindre framträdande)  samt en Age-fighting Moisturizer som tillför fukt, mjukar upp och ger fasthet åt huden. Dessa använder jag morgon och kväll och redan efter tre dagar kunde jag se och känna märkbara resultat. Min hud som alltid stramat och varit känslig lever nu ett helt nytt liv. Och jag är så lycklig.



DSCN4399.jpg



En annan klar favorit är Time Wise Luminous-Wear Liquid Foundation (klick) som bara är så bra. De finns i över 16 olika nyanser så man hittar verkligen rätt färg när man testar dem. De är åldersförebyggande och huden får en jämn och strålande lyster och känns väldigt bra på huden som verkar vara återfuktad hela dagen. Den är medium till heltäckande och I like it ! Samma foundation finns även att få i samma nyanser som matt.



DSCN4400.jpg



Till den dagliga rengöringsproceduren hör naturligtvis också en makeup remover- Oil-Free Eye Makeup Remover (klick)som är den bästa jag någonsin sett. Bara att sätta lite medel på vadd och försiktigt trycka lätt på ögat. Sedan är det bara att putsa bort ögonmakeupen som jag ofta får gnugga bort med anda removers. Såå bra - inge röda ögon här heller...



DSCN4398.jpg



Dessa produkter är väldigt dryga och man behöver använda bara riktigt lite av dem. En ärt-stor klick per gång . En burk/flaska räcker ca 6-8 månader skall ni veta..helt fantastiskt. Kommer med all säkerhet att fortsätta berätta om mina favoriter och om nya produkter som dyker upp och ni är så välkomna att boka in en hudvårds- och make-upklass/tjejkväll av mig ( dvs ifall ni bor i huvudstadsregionen). Har nu även en egen webbshop där ni dygnet runt kan handla. Jag skickar produkterna personligen hem till beställaren... 



Svarar gärna på eventuella frågor om ni har något ni undrar över. Gilla gärna även min Facebooksida där ni enklast ser nya produkter och annat som är på gång.Det går även bra att kontakta mig via FB.



DSCN4401.jpg



Ute skiner solen och jag tror jag skall ta min kaffekopp och gå och sitta en stund ut. Hoppas ni alla får ett fint veckoslut.



Kram,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...