24 apr. 2016

Mary Kay hos mej

Idag hade jag Mary Kay- hudvårdsparty och det var riktigt trevligt. Mary Kay- konsulten Jutta började stunden med att introducera ett verkligt bra handvårdsset bestående av en bivaxkräm, peeling samt handkräm vilka gjorde våra händer underbart lena och sköna. Efter det fyllde vi alla i en blankett om hurudana hudar vi har och vad vi tyckte var viktigt då det gällde den egna hudvården. Därefter presenterardes de olika hudvårdsprodukterna och Jutta rekommenderade de rätta produkterna till oss. Det är ju sällan (läs: aldrig) man har tillgång att testa hudvårdsprodukter innan man köper dem, eller hur.  Jag testade den serie som jag redan tidigare bekantat mig med , nämligen Timewise Miracle set som innehöll peelande rengöringskräm, fuktighetskräm, dag- och nattserum. Åh, älskar den. Gör min hud så mjuk och inte alls stramande som de flesta rengöringskrämer gör. Till sist avslutade vi med att hitta den perfekta make up-krämen för var och en av oss. Tror vi alla kände oss fräscha och var nöjda med det vi lärt oss. Jag är så glad att jag hittade de rätta produkterna för mig att jag i fortsättningen även kommer att använda dem. Ni som känner mig personligen vet att det bor en liten försäljare i mig och efter några veckors funderande bestämde jag mig nu för att börja sälja Mary Kay-produkter...



DSCN4385%20-%20KOPIO.jpg



Spegel, hårband, ansiktsservett - viktigt att ha då man skall pröva de rätta produkterna. 



 



DSCN4386.jpg



 



DSCN4384%20-%20KOPIO%20%282%29.jpg



 



DSCN4388.jpg



Kiitos Jutta kivasta iltapäivästä ja mukavasta ihonhoitotilaisuudesta. 



Nu blir det en härlig avslutning på söndagskvällen, nämligen bastu och mys framför teven.



 



nimmare.jpg



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...