22 apr. 2016

Bakom ljusen

Veckoslutet till ära bjuder jag igen på en bild över vardagsrummet, taget från en lite annorlunda vinkel. Vet inte om jag i foto-ögonblicket inte märkte att det var tre långa ljusstakar i vägen eller vad som rikitgt funnits i skallen just då. Skulle såå vilja ändra om lite här men det går inte rikitgt hur jag än vänder och vrider..



Ännu lite om gardinerna. Jag skrev ju i går att jag önskar gråa fina, lite maffiga långa gardiner hit men tror ni att det skulle bli för mörkt?? Säg vad ni tycker. Det skulle bli fyra längder då liksom...Det får väl gro i mej till i höst  ;)



DSCN4245.jpg



Nu önskar jag en skön fredagskväll. Här blir det pizza och jag måste väl medge att jag igår kväll och idag har syndat och ätit lite kex, godis och annat. Och idag blir det vanlig pizza (inga lchf här i kväll alltså). Men man måste väl unna sig lite gott och vanlig mat emellanåt. Och till råga på allt köpte jag mig en påse med lakrits också....



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...