15 mars 2016

Morgonstund

Vad det är härligt att vakna tidigt och det är riktigt ljust ute. Man hinner alltid under vintern glömma bort att dessa ljusa morgonar nog kommer. Har kvällstur idag så jag hinner göra lite här hemma före det - som att kika igenom några bloggar och skriva lite. Att sitta i tystheten här i köket är så skönt och jag önskar jag kunde göra det varje morgon. Att dricka en kopp kaffe och bara njuta av morgonen. Oftast är våra morgonar kanska kaotiska fast vi för tillfället är bara 3/5 som ger oss av på morgonen. 



k.jpg



kkk.jpg



Nu skall jag även börja göra mig i ordning. Ha en bra tisdag,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...