15 mars 2016

Ljuvligt med rosor

Vet ni hur glad man kan vara ibland!

Att ha snittblommor hemma är bara så ljuvligt, eller hur? Hos oss finns det nuförtiden snittblommor nästan alltid då Kierrätyskeskus här i trakten säljer dem för en struntsumma. Visste ni om att de har blommor där? På helgen var jag med sonen där och kom hem med röda rosor som kostade 1 e/10 st. Köpte två buntar. Idag när jag kom hem från jobbet hade min snälla mamma varit hos oss och hämtat ännu mer rosor. Idag hade de sålt 5 buntar för 1 e !! Whaat ??? Nu har jag två stora buntar med rosor i vardagsrummet och de är ju bara så vackra. Kolla själv....

 w.jpgwwwww.jpgwwww.jpgwww.jpgww.jpg

Var på badminton med äldsta sonen och vi kom just hem. En underbar doft av rosor kom emot oss när vi öppnade ytterdörren. Ljuvligt,


Me happy <3

nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...