28 feb. 2016

Vilket härligt solväder

Vilket härligt väder vi har fått njuta av under helgen. Igår var jag på långpromenad men mannen och det var ju rikitgt vår i luften. Var lite rädd att jag skulle få känningar i ryggen men ryggen mådde riktigt bra efteråt. Vi promenerade till ett café där vi stannade för kaffe och det var så härligt att sitta på tumis och mysa. Vi måste minsann börja göra det lite oftare. Kunde inte låta bli att ta min lilla kamera med på promenaden.....



DSCN4082.jpg



DSCN4085.jpg



 



DSCN4083.jpg



Alltså kolla på himlen på bilden här nedanför !! Aldelas härligt Visst har man saknat dessa soliga dagar...



DSCN4078.jpg



 



DSCN4093.jpg



Hoppas ni alla haft ett skönt veckoslut. Nu var sportlovet slut för denna gång- nu ser vi fram emot påsklovet  :),



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...