24 feb. 2016

Something new

Oftast då jag inreder satsar jag på vardagsrummet där vi är mest eller så köket. Men ibland är det bra att satsa lite på andra mindre trevliga rum som t ex badrummet. Sedan vår badrumsremont har jag sökt efter en ny duschgardin eftersom tanken var att badrummet skulle ha färger av svart, vitt och grått. Sökte en speciell gardin men hittade den ingenstans. Det blev i stället denna vita medmörkgrå text " I love hot showers every day". Ja , och den kommer såklart från Riviera Maison. ;). Har blivit riktigt frälst nu som ni ser. Hur som helst saknas ännu helt svarta hand-handdukar men de är redan hemklickade och borde väl komma snart.



y.jpgyyy.jpgyyyy.jpg



Fast meningen var svart/vitt kunde jag inte låta bli att skaffa en ny tvättkorg, det gjorde jag för all del redan på sommaren. Den är ju varken svart eller vit men passar fint in i badrummet ändå. Älskar vårt duschutrymme nu - jag som knappt tidigare kunde stå och duscha mig med ögonen öppna- hihhi, Tänk vad lite nya VITA kakel kan göra..



yy.jpg



Steg upp tidigt idag för att hinna med så mycket som möjligt. Har redan varit på biblioteket med yngstingen samt tvättat en soffhuva. Duktiga jag. Strax skall jag till skogen med den mittersta för att fotografera lite. Kul.



Ha en fin onsdag.



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...