25 feb. 2016

Favoriterna ur månadens LivBox

Tänkte visa er vad som fanns i januarimånadens Livbox. Jag som ofta har svårt att börja använda nya främmande produkter, både då det gäller ansiktet och kroppen, blev glatt överraskad då jag helt plötsligt hittat två nya favoritprodukter. Produkter som jag kan använda utan att min kropp blir kliande och röd. Det är Lumenes  Bright Now vitamin C sleeping cream dvs Lystergivande och närande nattcreme samt en alldeles superbra handcreme som kommer från Sanex vilket är ett helt främmande märke för mig. Handcremen går under namnet Hydrate 24 h - handcreme for very dry, dehydrated skin. Fight severe dryness, reduce skin flakiness. Och jag, om nån, har verkligt torra händer pga allt klottrande med vatten på jobbet....



DSCN4067.jpg



Alltså helt underbara bägge två. Lumenes nattcreme har en härlig doft av citrus/apelsin och är lätt att applicera på huden. Huden känns på direkten smidig och inte alls torr. Sugs snabbt in i huden och känns inte alls kladdig. Handcremen har den med en underbar , inte så stark doft som passar de flesta. Gillar inte annars cremer med doft pga att de oftast ger mig klior av nån form men denna är suverän. Känns lyxigt att för en gångs skull kunna använda andra krämer MED DOFT. Brukar oftast bara köra med trygga oparfymerade Erioil...   ;)



DSCN4062.jpg



DSCN4061.jpg



Har ni hört talas om LivBox? Om inte rekommenderar jag verkligen det. En låda full med lyx som dimper ner i postlådan en gång i månaden. Jag tvekade länge men kunde bara inte stå emot frestelsen då jag på flera ställen hörde vilka fina produkter lådan innehåller. LivBox kostar 16,90 e i månaden men är såå värd pengarna. Lite lyx måste man väl unna sig själv ibland. Om du blev intresserad, hör av dej så skickar jag en inbjudan till dej ( hemmahosingeborg@hotmail.com )



DSCN4065.jpg



Önskar er alla en fin torsdag.



Kram,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...