19 feb. 2016

Family is everything

Hejsan svejsan, jihuu ! Vet ni vad ? Jo  det är   s-p-o-r-t-l-o-v !



Tänker njuta en hel vecka tillsammans med familjen. Inget är egentligen inplanerat men det känns ganska bra att kunna göra vad som helst. Idag kom en av mina beställda dekaler och snabbt som attan satte jag den där jag hade tänkt den. Det är konstigt hur olika dekaler det finns - endel av dem är jättesvåra att få på plats medan endel är så lätta, lossnar lätt och fastnar lätt, att man inte ens fattar att det är sant. Idag gick det superlätt och jag är verkligen nöjd med bordet nu. Tänk vad litet det behövs för att få ett helt nytt utseende. Blev så inspirerad av den kommande semestern och mitt nya bord att jag i samma svep organiserade om i köket. Inga möbler denna gång utan alla grejjer på arbetsbordet samt diskbordet. Inte ett så litet projekt som man kanske skulle tro - hihihi...   



o.jpgoo.jpgooo.jpgoooo.jpgooooo.jpg



Nu skall jag i alla fall äta lite middag, är konstigt nog inte alls hungrig fast jag senast ätit kl 11. Så är det lite med lchf - fettet håller en mätt en mycket längre tid. Idag blir det en omelett med ost och lök och på sidan om tonfisk-creme fraiche-lök-blandning. Tror jag skall sätta mig framför teven, tända ett ljus och njuta av middagen .



Så bra känns det idag... 



 



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...