17 jan. 2016

Vilken tur jag hade...

För ett tag sig när vi var och handlade råkade vi gå förbi en Tiger-affär och vi gick in en sväng där. Tiger har ju så mycket fint och kul för en billig peng så den är riktigt roligt att kika igenom utbuden alltid då och då. Har flere gånger tittat på denna fina fotoram som snurrar och har plats för 16 bilder men har inte köpt den av någon konstig anledning. Nu när jag gick omkring där med barnen råkade jag berätta för dem att om de nångång vill överraska mig så önskar jag mig denna ram. Förklarade hur den såg ut men kunde inte just denna gång hitta den i hela affären. Nå, vi köpte en massa både det ena och det andra och när vi kom till kassan råkade jag se att det stod en butikskorg full med produkter där brevid. Högst upp på denna korg fanns just den här fotoramen och jag pekade på korgen och frågade vart dessa är på väg.



DSCN3903.jpg



Det sade flickan i kassan att hon inte riktigt visste. Jag vet att de ibland brukar ge en sak på köpet då man köpt för en viss summa . Kanske saker det bara finns en kvar av eller saker som av någon orsak inte gått åt. Vet inte - men mitt i det hela sade flickan att jag nog kan ta ramen ifall jag ville!! Gissa om jag ville ???? Så glad jag blev. När jag kom hem sökte jag på direkten fram bilder som jag gärna hade framme och märkte att jag ju inte har foton..inga nya i varje fall... Kanske det var därför ramen aldrig kommit ända hem fast jag tafsat på den såå många gånger? Nåväl, hittade några fina bilder..mycket gamla...  man har ju inte riktiga bilder mer då man har dem på datorn men nu skall jag försöka framkalla lite foton . Skulle vara roligt att verkligen ha framme lite mera riktiga foton av familjen.



DSCN3902.jpg



 



22.jpg2.jpg



Hoppas ni haft en skön helg. Min gick i flunssiga tecken. Nu verkar det som tur vara bättre och skall strax gå ute lite,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...