6 jan. 2016

Nu skall julen ut

Två dagar jobb bakom. Allt har kännats helt bra då jag jobbat endast 3 h 50 minuter/dag. Halvdag. Har försökt använda ryggen på bästa möjliga sätt och trots att jag nu under arbetsdagens lopp inte gjort tunga lyft eller annat som belastat ryggen särskilt mycket, har jag kännt av värken på eftermiddagen. Så jag får ta det väldigt lungt nu i början. På måndagen har jag igen läkare och då får jag höra mer om vad ryggröntgen visade. Nog om det. Skönt med ledig dag så här mitt i veckan...skoldag för 14-åringen igen i morgon men idag är det dags att städa ut julen- det sista av den. Eller egentligen har vi haft så sparsamt med jul hos oss i år att det inte finns mycket mer än julgranen och alla dess vackra vita bollar att städa undan. Men ett projekt är det ju också. 



aaa.jpgaa.jpga.jpg



Kommer inte att städa undan allt riktigt ännu, denna härliga ledgran som jag köpt från Kaunis Coto- den kommer absolut att få lysa upp de mörka morgonarna. Den skiner så härligt där den står. Ni kan gärna kika in hos Kaunis Coto jus nu för nu finns det massvis med härlig på rea. Både julprydnader till nästa jul och annat som skall bort innan de nya kollektionerna ramlar in. Även Riviera Maison rea är på gång så ni kan förstå att här är en som inom kort skall göra sin beställning.



aaaa.jpgaaaaa.jpg



Önskar er alla en härlig trettondag- idag för 23 år sedan döptes vår kära förstfödda, då var det nog inte lika kallt som i dag. Termometern visar nämligen - 22,7 grader. Brr, tänker inte gå ut om inte jag måste. Här hemma har vi även annat på gång, vi håller nämligen på att planera vår sommarresa och det är ju kul.



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...