6 okt. 2015

Kylig morgon

-1 grad ute denna morgon! Hu då. Man är liksom inte van vid att termometaren skall visa - grader. Trodde jag igår kväll såg fel när den sjunkit till +2,- men man måste väl bara se det som så att vi går mot kallare tider. Som tur är finns det saker som värmer här i livet; ljus, filtar och sköna yllesockor. I går kväll satt jag första gången dem på mig. Ljusen är redan i användning sedan en längre tid- en kväll utan ljus finns inte. 

www.jpg

ee.jpg

bb.jpg

Det gör egentligen inget ifall det blir kallare bara det inte regnar- en sådan höst orkar jag bara inte med. Nu lite morgonkaffe och sedan är jag klar för en fartfylld arbetsdag.

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...