4 okt. 2015

Harlekin & Big star i mitt kök

God morgon till er alla. Lovade visa er några nya härligheter från Krasilnikoff. Man blir bara så glad då man ser dessa kökshanddukar, inte sant! Det gör att man nästan vill arbeta i köket - hihi! Mina handdukar kommer från en av mina favoritbutiker då det gäller Krasilnikoff, nämligen Sisustus Tähtihetki som jag så många gånger tidigare berättat om. På bilden ser du Small Harlekin charcoal i grått och Big star Multiwhite - som karameller alltså! I samma serie finns det bl a  pannlappar och dynvar. Så tuffa! Dessa passar perfect i mitt nya gråa kök och jag är så glad över dem



st1.jpg



 



st2.jpg



Idag dricker jag mitt morgonkaffe från en Happymug i samma anda - nämligen Carpe Diem-muggen i samma färg och samma harlekin-mönster som handduken. Muggarna är handmålade och tål både diskmaskin och mikro. Har vid detta lag redan en hel härlig hög av dessa. Alla i familjen har sin egen favorit och alla gillar dem skarpt! 



Handdukarnas storlek är 50 x 70, stora och praktiska och de torkar bra. Härliga färggranna julklappar- det är ju redan nu bra att tänka på kommande.. bara 10 veckor kvar ;).



st6.jpg



 



st7.jpg



Kika in hos Sisustus Tähtihetki så kan du klicka hem dina egna handdukar. Är säker på att du hittar en massa annat där också. Så är det bara - man blir liksom förtjust i allt.



st4.jpg



 



st5.jpg



Nu skall jag slurpa i mig det sista kaffet och åka iväg till stallet med dottern. Sedan blir det kaffe hos mormor.



Kram,



Lotta



 



Inlägget är gjort i samarbete med Sisustus Tähtihetki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...