25 okt. 2015

DIY- silvergran

Under helgen fick jag äntligen klar min silvergran som jag knypplat på en tid. Är den inte härlig? Gillar den massor och den blev precis så snygg som jag tänkt mej. Har redan för länge sedan gjort stommen klar och nu var det då den sista touchen dvs. målandet som skedde igår. Hos oss finns det mer bling-bling än det någonsin funnits tidigare och den här granen passar så fint in här nu. Har ett annat projekt som skall få samma kromfärg, men ni vet hur det är att spraymåla - skall helst ske ute ( har några gånger i all hast gjort det inne och det resulterde i en vitprickig Playstation samt ett fult märke på golvet som jag som tur fick bort) och det är inte så kul att stå ute i detta tråkväder. Nästa projekt kommer nämligen att ta lite tid eftersom det är en hel del saker som skall målas. Men jag visar er när det är gjort



 



aaa2.jpg



 



aaa3.jpg



Det blev inte alls någon feber efter fredagen och bra så. Nu ser jag fram emot en kul vecka. På onsdag blir det PartyLite här hemma hos oss - länge sedan sist. Mitt ljusförråd behöver fyllas på före vintern och juletiden så det skall bli kul med lite ljus i huset !



Ha en fin söndag och glöm inte att delta i farsdagsutlottningen. HÄR kommer du till inlägget om utlottningen.



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...