22 sep. 2015

Eau = vatten

Tänk att glasen i skåpet försvinner så konstigt. Brukar allt som oftast hamstra lite billiga glas, helt vanliga dricksglas från Ikea, när jag råkar vara där, men ändå tycker jag att det aldrig finns glas i skåpet. De går sönder eller så förs de upp till rummen därifrån de inte kommer ner till diskmaskinen (av någon konstig anledning). När jag gjorde en liten Riviera beställning råkade jag se några snygga vattenglas som jag klickade hem. Snygga att duka med och jättesköna i handen. Hoppas nu att även barnen är lite försiktigare när det vet att de använder RM glas... mina ädelstenar..;)

DSCN3122.jpg


DSCN3116.jpg


DSCN3114.jpg


DSCN3117.jpg

Älskar för övrigt vatten, speciellt mineralvatten och är glad att vi har hemma en Soda Stream som förser mig med bubbelvatten alla dagar. Absolut den bästa törstsläckaren i enligt mig. Gillar att blanda i lite light apelsinsaft - det är favoriten. Borde bara dricka ännu mer under dagarna men mitt jobb är lite sådant att jag inte riktigt hinner.. Men hemma bärgar jag i mig desto mer. Hur som helst- jag gillar verkligen våra nya Eau-glas !

DSCN3115.jpg

Kul att du tittade in, lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...