4 juni 2015

Sisustuskauppa.com

För ett tag sedan hade jag möjlighet att testa någr Yankee Candles-dofter. Blev urförtjust i dessa Clean Cotton- doftstickorna som jag definitivt inte kan leva utan numera. Älskar att stiga in i huset och mötas av denna underbara doft. Doften är ganska snart slut och jag måste beställa mer. Sisustuskauppa.com har mycket mer än ljus, de säljer både inredningsprodukter, kosmetik, köksgrejjer samt saker till trädgården. Kika in vet jag!



YC-166522_kk.jpg



Just nu händer det mycket inne på Sisustuskauppa.com. Till att börja med ordnar de en tävling (klick) där du kan vinna en supersnygg tank för drycker med kran samt dessa 6 stycken av dessa populära glasburkar med lock och hål för sugrör. Gillar dem massor. Passar fint till sommarens alla fester där det givetvis serveras goda kalla drycker ! Tanken rymmer hela 7 liter dricka. Thats enough, va? Du kan delta tom 26.7.



marenmukit.jpg



175673_1.jpg



DESSUTOM har Sisustuskauppa.com just nu härligt nedrabatterade sommarpriser. Kika in så kan du läsa mer. Det betyder att jag även kan köpa mina ljus och doftpinnar billigare... super..



www.sisustuskauppa.com



 



S21875.jpg



 



Nyt kannattaa kurkata Sisustuskauppa.com:iin jossa meinaan tapahtuu juuri nyt niin paljon. Siellä on suuri kesä-ale jossa saat kesän kaiki tarvikkeet ostettua alehintoihin. Sisustuskauppa.com myy muuten todella paljon kivaa, sieltä löydät kynttilöiden ja tuoksujen lisäksi mm keittiötarvikkeita, puutahaan liittyviä juttuja sekä kosmetiikkaa ja paljon muutakin.



Menossa on myös mahtava kesäkisa johon voit osallistua 26.7 asti. Palkintona on Maren kuuden juomalasin setin sekä juoma-annostelijan johon mahtuu jopa 7 litraa kylmää juotavaa. 



169692_kk.jpg



 



Viken härlig kväll, hörni. Solen skiner och himlen är helt blå. Klockan är redan halv nio men man skulle gärna vara ute ett tag till. I morgon är det fredag och jag tänker bara njuta. Gör ni det oxå,



kram Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...