8 juni 2015

Förmiddag på stallet

I går spenderade jag förmiddagen på stallet med dottern, hon red jag satt i solen och bara njöt av värmen...som nog försvann sedan senare på dagen. Det var helt underbart väder hela förmiddagen så jag tänkte att jag kunde åka med henne, fotografera lite och samtidigt njuta av solan. Älskar att köra ut på vischan - grönt så långt ögat kan nå. Kan bara inte förundra mig över vårt vackra land - speciellt på sommaren alltså ;)..



DSCN1929.jpg



Gamla torp, härliga knotiga äppelträd och vackra hästar överallt - kan det bli bättre ? Skulle enkelt få en hel dag att gå, bara genom att gå omkring och fotografera detaljer ...



DSCN1928.jpg



 



DSCN1919.jpg



 



DSCN1923.jpg



 



DSCN1922.jpg



 



DSCN1916.jpg



 



DSCN1924.jpg



 



DSCN1911.jpg



Kävin eilen tyttären kanssa talleilla - hän ratsasti, minä otin kuvia ja nautin auringonpaisteessa.. Ihana paikka, voisin koko päivän vain kuvat kauniita vanhoja latoja, käpertyneitä omenanpuita ja kauniita hevosia. Ja maisema mitä kaunein - vihreätä niin kauas kun silmä näkee.



DSCN1909.jpg



Nu regnar  och åskar det och jag kom för en stund sedan hem från jobbet - skall bara njuta av att sitta inne. Jo lite jobb oxå - har några krokar som skall upp på väggen..



Ha en fin måndag- trots regnet,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...