5 maj 2014

Sorbonne by Perfect Home

Idag hämtade min vän, som säljer Perfect Home en sak som jag väntat på  l ä n g e. Nämligen Sorbonne -brickan. Har dreglat över den säkert ett helt år men alltid har den varit slutsåld. Nu äntligen har jag den stående på mitt bord. Fin, fin ! Ställde mina svarta ljusstakar på den och då brickan är glansig speglar den så fint ljusskenet. Love it. Fick även den pinfärska nya katalogen. Tyvärr fanns det inte så mycket nytt men jag hittade genast några saker som skall få flytta till oss lite senare.



ljus.jpg



IMG_6622.jpg



Är nämligen just nu lite turkos-galen och bongade in denna vackra Aqua serie som är så fin så. Även en snygg matta hittade jag, är inte säker på om den är ny men nu först såg jag den. Det är matta Story som jag vet skulle passa hos oss.



Om ni vill bläddra i vår-katalogen klicka in på PERFECT HOMEs hemsida !



IMG_6624.jpg



Ystäväni , joka myy Perfect Homen tuotteita toi minulle juuri jotakin mistä olen haaveillut kauan. Nimittäin kaunis Sorbonne-tarjotin joka on ollut loppu varastosta kauan. Nyt vihdoin se on olkkarinpöydälläni. Laitoin kaikki mustat kynttilänjalat siihen ja , ai ai - kuinka valo heijastuu ihanasti. Olen happy happy! Samalla sain uunituoreen luoettelon jossa valitettavasti ei ollut paljon uutta mutta tottakai bongasin sieltä jo jotakin. Olen tällä hetkellä turkoosin perään ja löysin ihana Aqua sarja joka on niin kaunis. Matonkin löysin, en tosin tiedä onko se uusi mutta nyt vasta näin sen. Eli se sopisi just meille. Jos haluat itse kurkata uuteen esitteeseen kurkkaa PERFECT HOMEn sivuille.



IMG_6626.jpg



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...