20 maj 2014

musta5101

Viime viikolla sain paketin kotiin. Paketti sisälsi mustan tiskiharjan sekä ihanan bamburätin tuotesarjasta musta5101 jonka arpaonni toi minulle blogista Grey White Heart. En ollut aikaisemmin kokeillut näitä bambuliinoja mutta minähän tykästyin todella. Kuivaa hyvin ja kuivuu nopeasti käytön jälkeen. Ja parasta tietty on pestävyys.

Nämä tuotteet , Lagerhausista ostamani laventelikäsisaippuan lisäksi, on ne millä en pärjää ilman keittiössä. Harja on ihanan pehmeä joka on tärkeätä vaikka suurin osa tiskeistä käy koneessa. Harja pitää istua kädessä hyvin, eikö se näin ole? Tuotteet löytyvät Myllyni-kaupasta.

musta5101.jpg

Förra veckan kom det ett paket. Det innehöll ett svart diskset som jag hade turen att vinna inne hos Grey White Heart bloggen. Super - eftersom svart är pop hos oss just nu! I paketet fanns förutom en diskborste även en bambutrasa som jag hört mycket gott om men aldrig testat. Den är favoriten, torkar superfint upp allt och torkar snabbt efter varje användning och naturligvis gillar jag tanken på att den kan tvättas vid behov. Produktmärket heter musta5101 och finns hos Myllyni- affären. Dessa nya produkter, plus min lavendelhandtvål som jag köpte på Lagerhaus i Stockholm är produkterna jag inte klarar mig utan i köket just nu. Borsten är den mjukaste av de mjuka och sitter så skönt i handen, precis som en bra diskborste skall göra, inte sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...