2 dec. 2016

Vilken spännande dag

I går var det en spännande dag här hemma hos oss. Berättade redan i ett tidigare inlägg (på gamla bloggen) att vi hade en filmcrew på besök och i går var det dags för filmningen. Vi har varit med om att de varit hemma hos oss och göra tidningsreportage men det här var verkligen något helt annat. Hela vårt hus var totalt fullproppat med människor, både de som skötte själva filmningen men även typ 30 personer som deltog i inspelningen. Vilken show alltså. Kan inte berätta så mycket riktigt ännu men det kan jag avslöja , att ni nog inte kommer att se mej i någon tv-serie ;)))... (ni hade väl hoppats att jag skulle vara den nya Salatut Elämä-stjärnan ), hihhi!



Själv var jag borta nästan hela tiden men jag lovar att återkomma med mer bilder efter årsskiftet och då lovar jag att berätta mer om vad som filmades hos oss.
I går köpte jag årets första jultidning. Har i flera dagar gått i affären och kikat lite vilken jag skall välja... och även i år bestämde jag mig för min absoluta favorit genom åren - Allers Jultidning. Späckad med härliga ideér och bilder så man blir taggad till tusen. Den skall jag sätta mig i soffan och njuta av nu. Önskar er en härlig fredag,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...