1 dec. 2016

1 december - Välkommen hit

Hej på er!
Här är jag nu då. På min sprillans nya blogg- Livingroom. Jag önskar er alla hjärtligt välkomna hit och hoppas att ni skall trivas. Hemma hos ingeborg är nu begravd och finns som ett minne blott. Startade den år 2008 och det känns verkligen rätt att just nu göra lite större förändringar. I mitt liv sker just nu mycket nytt och att bloggen även skulle få sig en spark kändes nästan som ett måste. Kommer att fortsätta som förr, det blir en massa inredning men givetvis mycket om det som sker mi mitt "nya" liv. Livet utan heldagsjobb, med inredningstudier och med focus på helt andra saker i livet.



På Hemma hos Ingeborg hann jag starta en utlottning i samband med Kowec- det gällde att försöka hitta på fiffiga saker som man kan göra av mindre bitar sisal som blir kvar när de klipper till större mattor. Du kan delta i utlottningen ända till den 13.12 och eftersom jag inte vet när Hemma hos Ingeborg försvinner kan ni delta på denna blogg genom att kommentera under vilket inlägg som helst, Många helt superfina förslag har kommit ..tack för dem. Den 13.12 lottas en snygg sisal dörrmatta i valfri färg ut och en av er som kommenterat.


Yes, första officiella inlägget gjort här på Livingroom. Tack för att du är här och läser. Skriv gärna en liten kommentar så jag vet att du hittat hit.

Kramar till er alla,

Lotta

2 kommentarer:

  1. Jag vill önska dig lycka till med den nya bloggen...jag fortsätter läsa dagligen!Jag önskar jag vore lika modig som du och våga starta ett "nytt liv". (johannabod.blogspot.com)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johanna, visst känns det lite knaggligt just nu men tror och hoppas att det snart ser ljusare ut. Ha ett trevligt veckoslut!

      Radera

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...