22 juni 2015

Dermosil utlottning / arvonta

Under flera års tid har jag varit storkonsument av Dermosil-produkterna. Beställer dem allt som oftast via min arbetsplats där ofta skickar in en beställning. Då jag har väldigt känslig hud tycker jag om att använda dessa produkter eftersom största delen inte alls är parfymerade eller så har produkten bara en svag doft. Ännu har det inte kommit emot en produkt jag inte kunnat använda. Fick möjlighet att testa några underbart läckra sommarprodukter och igen gjorde Dermosil mig inte besviken. Vilka dofter alltså.  En somrig doft som äppelblom kan man inte bara vara utan under sommaren. Den doftar så friskt sommar att man bara står och andas in den härliga doften -- aaah. Ljuvligt. Handtvålen , duschgelen samt bodylotionen är packade i 300 ml flaskor som även de är härligt somriga. Tänker minsann spara mina och fylla dem på nytt.. Det finns ju refillpåsar att köpa vet jag..;) 



d3.jpg



I Blossom-serien finns även en goddoftande deodorant som jag just nu inte kan leva utan. Känner den härliga doften hela dagen och den håller mig fräsch hela dagen lång.. Även ett ljust rosafärgat nagellack fick jag testa på - me like! Också den rosa färgen heter - just det - blossom..



Men vet ni - jag har en superkul överraskning åt er. Som jag tidigare berättade är det idag min sista arbetsdag och det betyder ju bara en sak  s-e-m-e-s-t-e-r.  Och därför tänkte jag köra igång en utlottning där vinsterna är härliga Dermosil produkter.



d1.jpg



Deltag i utlottningen av en Blossom-paket innehållande Shower gel, Body Lotion, Lipgloss Blossom samt en supesöt Dermosil Blossom- handduk. För att vara med i utlottningen skall du bara kommentera under inlägget . Lätt som en plätt, eller hu r! Alla är med med en lott.



cats.jpg



Ett tröstepris lottas även ut.  Ett Blossom- nagellack går till den andra lotten som dras av fröken Fortuna. Kolla den härliga somriga färgen. Jättesnyggt till en brun hand ( och det har vi ju alla snart ).



Utlottningen håller på t o m  12.7



DSCN2007.jpg



Eli huomenna on viimeinen työpäiväni ennen pitkää kesälomaa. Sen kunniaksi ajattelin antaa teille mahdollisuuden voittaa ihania Dermosil tuotteita. Olet mukana kun jätät kommentin postauksen alle. Paketti sisältää Blossom-sarjan tuotteita; suihkugeeli, bodylotion, huulikiilto sekä kaunis kesäinen Blossom- käsipyyhe.



Tarjolla on myös lohdutuspalkinto joka on Blossom-sarjan kynsilakka. Arvontaan voi osallistua 12.7 asti.



LYCKA TILL TASAPUOLISESTI !



d2.jpg



Ja, en dag till då - det sall jag väl orka med...



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...