9 sep. 2020

Ett besök på ögonkliniken


 Vilken dag det varit. Började med att köra sonen till vår hvc pga ögoninflammation. Visade sig vara lite värre sortens inflammation och de gav remiss till ögonkliniken där vi sedan spenderade hela förmiddagen i princip. Han blev grundligt undersökt och vi kom hem med mediciner som hoppeligen gör att hans öga snart inte är rött och sjukt mera. Vilken stress att ex tempore bege sig in till storstaden kl 8.30 i värsta morgonrusningen.

Nu har jag suttit och försökt ändra lite på bloggens utseende, lättare sagt än gjort. Till mellanmål blev det bara några päron- har ni märkt hur otroligt goda de är just nu. Och kaffe naturligtvis. Skall hädanefter försöka uppdatera här mer regelbundet. Är lite at just nu att sätta på laptopen när det mesta går att fixa via datorn. Bara Blogger som jag upplever som usel via mobilen. Nån som använder nån speciell app till att posta på Blogger? Tips tages emot. 

I morgon är det redan torsdag. Fattar inte vart dagarna och veckorna tar vägen. Snart är hösten här på allvar och jag vill inte alls...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...