3 sep. 2019

Är det höst nu?

Så kom då dagen som jag fasade för. Dagen när vi åter igen men fasa för lämna sommaren och träda in i den första höstmånaden. September !

Ni som följer mig på Instagram har säkert inte undgått att se att jag inte är speciellt förtjust i hösten så jag kan inte säga att jag speciellt ser fram emot denna årstid. Visst gillar jag att krypa upp i soffan under en skön pläd om kvällarna och mysa i skenet av stearinljus men annars hoppas jag att hösten går fort. Ser hellre redan nu fram emot julen - för den gillar jag. Och efter det blir det ju redan ljusare och plötsligt är det maj och sommar igen :).



Har dock försökt komma i höstmood , med att köpa lite höstiga blommor, både in och ut. Gillar du hösten och hur gör du för att komma in i denna årstid och kunna njuta av den?

Önskar dig en fin start på september och en härlig tisdag,

Lotta

2 kommentarer:

  1. Dessa bilder är så härliga. Svårt att tro att sommaren är över, men för att dekorera tror jag att höst är den bästa tiden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Milla, jo tror du väl har rätt i det. Det finns mycket material ute i naturen att dekorera med och alla vill vi ha mysigt runt om kring oss när det blir kyligare dagar. Ha en fin dag

      Radera

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...