2 dec. 2018

2.12 Pepparkakor hör julen till


En bild från vår pepparkaksjul år 2015. 
Vi brukar ha olika teman för varje jul, ibland dock bara ett speciellt färgtema. Varje år tycker jag det varit det finaste julen, men när jag nu tittar tillbaka på bilderna jag har på bloggen (johannasbod.blogspot.com) tilltalade den här mig mest. 

 Med den här pepparkaksbilden vill jag dela med mig lite julglädje till dig !


Tämä kuva on  meidän piparkakkujoulusta, joka oli vuonna 2015.
Meillä on tapana olla joku erityinen teema joka joulu, joskus vain tietty väriteema.. Joka vuosi ajattelen että juuri tämä oli hienoin joulu, mutta kun nyt katson taaksepäin, kuvia jotka löysin blogistani (johannasbod.blogspot.com), tämä oli se joka puhutti minua eniten.

Tällä piparkakkukuvalla haluan nyt jakaa hieman joulun iloa juuri sinulle!



God Jul ja Hyvää Joulua


-Johanna-
med bloggen Johannas Bod

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...