27 aug. 2018

Nyhetsbrev - Uutiskirje by Livingroom

Nu har jag något kul att berätta för er, kära läsare! 
Nu har ni möjlighet att få ta del av mig och mina inredningsideer på ett helt nytt sätt. Jag vill bjuda er på något utöver de blogginlägg ni får läsa här i och med ett NYHETSBREV som utkommer en gång i månaden (kanske oftare ibland). Ifall du vill följa med, och bli av en av mina VIP-läsare, skall du fortsätta läsa vad jag har att erbjuda just Dig. När du beställer Livingroom - bloggens månatliga nyhetsbrev, kommer du att få så mycket mer! Du får alla månader smarta inredningstips, nyheter inom inredning och jag visar mina senaste DIY-projekt och annat pyssel, som du enkelt kan göra själv. Du har även möjlighet att delta i både utlottningar, workshops och annat som endast är för Er VIP-läsare! Hur låter det?
Du kan beställa på nyhetsbrevet genom att fylla i din e-postadress i formuläret du kommer till med denna länk..

BESTÄLL NYHETSBREV 

eller klicka i övre balken på "Nyhetsbrev".




Nyt kuulkaas, minulla on kivaa kerrottavana! 
Haluan jatkossa tarjota Teille, rakkaat lukijani, jotakin aivan erityistä. Nyt sinulla on mahdollisuus saada paljon enemmän kun vain blogissa julkaistut postaukset. Tilaamalla Livingroom-blogin kuukausittain (ehkä joskus useamminkin ) ilmestyvää UUTISKIRJETTÄ, saat niin paljon enemmän Saat mm joka kuukausi kivoja sisustusvinkkejä ja näytän sinulle minun viimeisimmät DIY-projektit, askartelut ja tuunaukset, jotka myös itse voit helposti tehdä. Sinulla on myös mahdollisuutta osallistua arvontoihin, workshopeihin ym, jotka järjestetään vain VIP-lukijoille.
Kirjeen voit tilata täältä:

TILAA UUTISKIRJE 


tai klikkaamalla yläpalkissa "Uutiskirje"-kohdassa

-Lotta-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...