16 juli 2018

Morgoninlägg från terrassen

God morgon kära läsare. Under helgen har vi avnjutit morgonmål på terrassen i härlig sommarvärme. Idag sitter jag ensam här ute i tystnaden. Mannen åkte på jobb tidigt i morse och de andra sover ännu. Har druckit första koppen kaffe och nu tog jag laptopen ut på terrassbordet och skall i bara nattlinent sitta och jobba litet här ute under parasollet.  Visst är det underbart att vi äntligen får njuta av värmen här uppe i Norden?

Ni som kikat närmare på min blogg, kanske ser att jag gjort lite förändringar både när det gäller layouten och på innehållet. Bloggen fick en ny header som jag hoppas ni gillar och uppe bland flikarna hittar ni en "for sale" knapp under vilken det finns produkter som är till salu.

Saken är nämligen den att jag älskar att pyssla och fixa saker. Spenderar mycket tid på loppisar där jag hittar saker som jag ser potential i och som bara behöver lite tlc för att bli fina detaljer i inredningen. Allt kan jag dock inte behålla själv och har därför beslutat ( för att fortsätta pyssla ,my kind of therapy! )att lägga ut till försäljning en del av dem. Så ifall ni är intresserade, är det bara att vara i kontakt. Lägger alltså ut dem under For sale. Endel saker har redan försvunnit därifrån men försöker hålla sidan uppdaterad och ta bort an efter...




Nu lite jobb och sedan skall vi fundera hur dagens program skall se ut,
ha det så skönt och kom ihåg att jag blir glad över kommentarer!   😏

Lotta


Ps! Utlottningen av meditationskursen är avslutad, vinnaren meddelas under veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...