19 juli 2018

Inspirerande detaljer på arbetsbordet


Ibland måste man göra saker man kanske helst skulle låta bli. En av dessa är definitivt att arbeta under sommaren. Måste dock säga att jag gör det betydligt hellre hemifrån än att åka iväg till jobbet och vara borta hela dagen, som jag måste göra förr då jag jobbade heltid på dagis. Och när man måste arbeta är det ju mycket trevligare om man omger sig med kontorsdetaljer som är en fröjd för ögat.



Hos Kodin3väriä hittade jag en snygg stor @ symbol som jag älskar. Det, om något symboliserar min arbetsplats här hemma. Mitt jobb sker via datorn vare sig det gäller inredning, texter eller bloggandet. När jag sitter och jobbar behöver jag göra det mysigt för mig själv. Ofta behöver jag en kopp kaffe men ibland krävs det ett tänt ljus för att fantasin skall börja flöda och texterna skall börja produceras. Jag gillar definitivt att ha inspirerande saker runt omkring och det gäller även när jag skall jobba. Hur är det med dej?






Kodin3väriä säljer vackra detaljer till inredningen. Produkterna är personliga och unika och de flesta är handgjorda eller fått en handtryckt bild eller text på vilket gör dem orginella. Kika in i Saris webbshop och se alla produkter. Förutom dessa på bilden hittar du till kontoret vackra förvaringsaskar, skrivunderlag, snygga påsar samt olika dekorationsföremål som gör att arbetet går som en dans samtidigt som de är en fröjd för ögat. 



Kodin3väriä finns även på Facebook (klick), där du kan följa med vad som är på gång i butiken och när det kommer nya produkter till försäljning. 

Men idag skall jag inte jobba alls utan enbart njuta av sommaren
🌞

Kram,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...