20 mars 2018

Badrums detaljer i svart

Just nu har jag en förfärlig kärlek till svart i inredningen. Hittar stup i kvarten härliga instakonton som inreder med mycket svart och märker att jag så skulle vilja ändra inredningen till mer svart. Vi har faktiskt bägge badrum inredda med svart men inte så mycket som jag önskar vi hade. Vårt sovrum är lite som fifty-shades-of-grey, grått i olika nyanser alltså. Köket har även många svarta detaljer, så på god väg är jag... Drömmer dock om att kunna måla någon (eller några) väggar svarta, men det behövs nog mycket till att det skall lyckas. I stället får jag fundera ut hur jag på ett enkelt sätt, utan att det kostar en massa pengar (mitt inredningskonto är ganska tomt just nu!). Ni som känner mig vet säkert att jag nog kommer på någon bra lösning snart...



Vad står högst på dina inredningslista just nu? Är det något du skulle vilja åstadkomma i ditt eget hem? Något som du vill men inte vågar? Berätta gärna. Jag bjuder idag på ett collage med svarta badrumsdetaljer. Om du vill veta varifrån produkten kommer, är det bara att klicka på länkarna under bilden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...