26 feb. 2018

Don´t disturb

God morgon! Vilket fint sportlov det varit. Jag för min del har försökt minska på jobbet och tillbringat tid med ledig son och man. Vi har slappat och tagit det lugnt men idag börjar allvaret igen.

Det märks bra att det varit långledigt. Tvättkorgen är full (har inte velat byka dagligen som jag vanligtvis gör) . Normalt brukar jag alltid om morgnarna plocka upp saker som "någon" lämnat efter sig, fylla diskmaskinen och piffa upp lite här hemma, innan jag börjar jobba framför datorn. Men då familjen varit hemma märks det väl på ordningen här i huset.  Idag gick sonen på jobb medan mannen fortsätter sin vintersemester ännu en vecka. Försöker leka att jag inte ser honom så jag skall få något gjort ... 😁 Idag skall tvättmaskinen rulla på som vanligt och har även slängt ut i kylan alla täcken och dynor. Blir att sova i nybäddat i natt- finns det nåt bättre ?




Hoppas ni kan njuta av denna härliga dag. Idag firar vi minstingens 17-års födelsedag. Tänk vad tiden går fort. Suck...Vi firade honom redan igår lite grann eftersom det var tidig väckning idag och i kväll har jag skola. Men visst sjöng jag för honom i morse....

GRATTIS ÄLSKADE E
Hoppas du har en riktigt fin 17-årsdag
 💓



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...