22 juni 2017

50 år + 50 år = 100 år

Nu har det, min vänner, festats riktigt ordentligt - det är inte alla dagar man fyller 50 år ! Mannen fyllde redan i november men vi väntade tills även jag nått den rätta åldern så att vi kunde fira den tillsammans. Hela förra veckan gick åt till förberedelser av olika slag. Blomsteruppsättningar, dekorationer, bakning samt anskaffning av mat och dryck. Vi hade bestämt oss för att fira hemma på terrassen, som dock inte är så enorm. Vi organiserade allt väl och lånade stolar och bord för att alla skulle få plats. Själv fyllde jag år på fredagen så hela min egen festdag gick nog i ett huj förbi, men jag bestämde mig att i stället ta igen det följande dag. Klockan 15 dök de första gästerna upp och den sista gick hem tiotiden. Full rulle hela dagen. Jobbigt men helt himla kul att fira med släkt och vänner. Våra tre barn ställde upp hela kvällen med både servering och hjälp i köket och utan dem skulle jag och mannen inte fått njuta av vår stora dag. 









Hjärtligt TACK till alla ni som var med på ett eller annat sätt och gjorde denna dag så trevlig. Tack för alla gratulationskort och alla presenter och blommor.

Love you 💓

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...