3 maj 2017

Tidningar som inspirerar

Oh vad härligt soliga dagar vi nu har. Man blir så glad och så inspirerad. Har suttit och bläddrat i några av de nyaste tidningarna på butikshyllan och man skulle bara vilja hinna med bra mycket mer. Älskar att frossa i tidningar just på våren när man vill ha nytt och fräscht kring sig, både inne och ute. I sommar skall vi även ha mannens och min gemensamma 100 - årsfest, vilket kommer att betyda att jag vill fixa lite extra fint till sommaren. Just nu sitter jag och kikar i Unelmien Talo & Koti som alltid är full med alldeles ljuvliga bilder och idéer. Där fanns många bra tips på hur vi kunde dekorera trädgården till fest.  I Avotakka och Kotivinkki fanns det många fina tankar kring blommor och trädgården. Meidän Mökki brukar jag inte traditionellt läsa men i detta nummer hittade jag bra tips till hur man fixar en terrass snygg (och det behövs hos oss). Få se hur allt ser ut när vi äntligen har sommaren här. Har funderat ut sommarens blommor och väntar med spänning tills man kan åka för att handla dem - det skall väl ännu komma lite snö och kyligt är det ju om morgonen. Men snart är det väl dags.





Morsdagen är den 14.5 och jag kan tipsa om att du just nu kan beställa A-lehdet som morsdagspresent till din egen mor eller kanske du kan tipsa familjen om att de gärna kan överraska sin egen mor med en härlig tidning. Du kan dessutom få en fin prenumerationsgåva i form av kosmetik eller en snygg Ivana-väska.❤ Klicka på bilden till höger.👉



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...